czwartek, 30 listopada 2017

STOP ABORCJI. aborcja na życzenie


Znalezione obrazy dla zapytania stop aborcji

Od dłuższego czasy w Polskich mediach społecznościowych i w sejmie są udzielane liczne protesty, okrzyki związane z aborcja jej legacją. Długo się zastanawiałam czy o tym mam pisać.  Wiec Pisze o tym ponieważ , mój blog   rodzina taka jak ty jest poświęcona rodzinie i ja ogólnie jestem przeciwko aborcji na życzenie . 
  


      aborcja na życzenie
                        

definicja aborcji i co to jest ogólnie  każdy zna. Aborcja na życzenie to zjawisko w którym każda kobieta zachodząca w ciąże może tok sobie pójść i usunąć swoje dziecko. Bez żadnych skrupułów i wyrzutów sumienia. Rozumiem kobiety , które po traumatycznych przeżyciach np gwałtu zaszły w ciąże, ale niedawno przeczytałam artykuł o pewnej kobiecie w Polce która została zgwałcona w wieku 16 lat przez kolegów, dziś ma 40 lat i dorosłą córkę z tego "gwałtu" , która pokochała od chwili jej urodzenia. Jednak są kobiety potrafiące  kochać niewinne dzieci.  I to jest bardzo piękne.  Pokochać swoje dziecko. Ja przyznaje się ,ze na jej miejscu nie wiem jak bym postąpiła...


Podobny obraz



Nie chciana ciąża.

Dla większość kobiet , które prowadza dość swobodne życie osobiste ciąża to jakiś wyrok ,strach, kara. Nie ciąża to dar największy dar jaki kobieta mogła dostać od matki natury. Drogi kobiety , dziewczyny jeśli nie chcecie mieć dzieci możesz je urodzić i oddać do adopcji lub do tzw. Okno życia . Nie trzeb usunąć ciąży wystarczy dać nadzieję  innej rodzinie, która nie morze mieć własnych  podarować swoje - niechiane dziecko. 

wystarczy być 

Znalezione obrazy dla zapytania pro life


rodzinatakajakty.blogspot.com


photo zasoby intranetu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.